آرشیو ماهانه: دی

ایمپلنت در یک روز

ایمپلنت فوری در این روش که معدود ایمپلنتولوژیت ها در ایران انجام می دهند جراحی کاشت دندان    در برای هر واحد دندان بین ۱۵ دقیقه الی ۲۰ دقیقه جراحی زمان می برد و بدون درد و خونریزی می باشد. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت دندان می شود. ایمپلنت در یک روز ایمپلنت فوری

عصب کشی یا درمان ریشه

معمولا بیشتر افرادی که این مقاله را می خوانند حداقل یک بار عصب کشی انجام داده اند و قبل از اینکه این درمان صورت پذیرد یک دوره درد بسیار زیاد را تحمل کرده اند و خود این درمان هم معمولا همراه با درد کمی است. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت دندان می شود. عصب

لمینت دندان

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که بسیاری از افراد دنبال زیبایی زیبایی چهره خود هستند و برای به دست آوردن زیبایی هرچه بیشتر تلاش می کنند. یکی از درمان های پر طرفدار از بین درمان های زیبایی درمان لمینت است. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت دندان می شود. لیمنت دندان در

درمان ریشه

یکی از شایعترین بیماری ها عفونت دندان است که باعث درد فروان برای بیمار می شود و تنها درمان آن عصب کشی یا درمان ریشه است. در این درمان باید در مرحله اول فشار را از ناحیه پالپ دندان کم کرد، که خود کم کردن فشار و پانسمان دندان یک جلسه طول می کشد. ایمپلنت

بیماری های لثه

بیماری لثه های بیشتر بر اثر التهاب لثه به وجود می آید، که این التهاب با پیشرفت تدریجی می تواند باعث تحلیل لثه شود. التهاب لثه به دلیل باکتری های موجود در پلاک دندان که بر روی دندان ها می نشیند ایجاد می شود. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت دندان می شود. بیماری های

مقالات – ایمپلنت در یک روز

ایمپلنت و کاشت دندان در یک جلسه با ایمپلنت فوری اغراق آمیز نخواهد بود اگر بگوئیم که جایگذاری ایمپلنت به جای دندان دائمی، انقلابی در علم دندانپزشکی و تحولی عظیم در جراحی ایمپلنت دندان بوجود آورد. ایمپلنت ها باعث تغییر زندگی افراد بی دندان ( کامل ) به طور ویژه شده است و راه حلی

مقالات – لبخند لثه ای

Gummy smile لبخند لثه ای این حالت وقتی رخ می دهد که هنگام خندیدن بیمار ، لثه نمایان می شود و مطابق تصویری که می بینید ۸۰ % بیماران در تصویر ، لثه شان هنگام خندیدن دیده می شود. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت دندان می شود.     ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود

دندان های نامرتب

اکثر افراد برای زیبایی اهمیت بالایی قائل هستند و زیباای دندان ها هم از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی بهم ریختگی دندان ها زمانی به وقوع می پیوندد که یا قوس فکی خیلی کوچک می باشد یا فضای کافی بین دندانها برای رویش منظم آنها وجود ندارد. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت

دندان های بد رنگ

شایع ترین مدل تغییر رنگ سطوح خارجی دندان ها می باشد این رنگدان ها در دو دسته بیماران جوان و پیر می باشد. رنگدان ها در رنگ های مختلف قابل مشاهده هستند و اکثرا در مناطق سردیکال دندان ها یافت می شود. این رنگدانها ممکن است مربوط به موارد زیر باشند. ایمپلنت دندان و جراحی لثه باعث بهبود وضعیت