بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

 

ایمپلنت فوری روشی نوین در علم دندانپزشکی می باشد و بیشتر برای دندان های جلو که در زیبایی چهره اهمیت بسیاری دارد و نیاز به جایگزینی فوری دارد استفاده می شود تا نگرانی برای بی دندانی نداشته باشیم. در صورتیکه طبق صلاحدید متخصص ایمپلنت استخوان فک از سلامت کافی برخوردار باشد می توان کاشت دندان را در یک جلسه انجام دهیم. برای انجام ایمپلنت یک روزه در تهران دو نکته مهم را باید حتما مد نظر داشت تا ایمپنت دندان سریع و با موفقیت انجام گیرد:

۱- برند ایمپلنت: نوع برند ایمپلنت برای ایمپلنت فوری بسیار حائز اهمیت است.

۲- تجربه و تخصص جراح ایمپلنت: ایمپلنت فوری یک کار کاملا تخصصی میباشد و باید توسط متخصص ایمپلنت خوب انجام شود.

در شهر تهران به دلیل وجود تعداد بسیار زیاد دندانپزشک که در حوزه زیبایی هم فعالیت دارند بدون شک انتخاب بهترین دندانپزشک کاری بس دشوار است، در نتیجه باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در متقاضیان ایمپلنت دندان شده است.

لازمه انتخاب یک پزشک مناسب مشاهده نمونه کارهای دکتر، رضایت بیماران، سوابق کاری، تخصص و تجربه چندین ساله پزشک در این زمینه است. در نتیجه مراجعه کنندگان و متقاضیان انجام ایمپلنت باید به این نکته توجه داشته باشند.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

متخصص ایمپلنت کیست

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران بعد از گذراندن دوره دندانپزشكي عمومي وارد دوره تخصص شده و بصورت تخصصي ادامه تحصيل مي دهد،  متخصص جراحي فك و صورت يكي از اين تخصص ها مي باشد  كه حدود پنج تا شش سال بعد از سپري كردن دوره حدودا شش ساله دندانپزشكي عمومي ادامه دارد.

 جراح ایمپلنت بلافاصله پس از عمل جراحی خارج کردن دندان، داخل ساکت دندان جایگذاری می کند تا عمل جوش خوردن استخوان با ایمپلنت صورت بگیرد و در این روش  پس از جراحی ایمپلنت،در همان روز تاج موقتی روی ایمپلنت  قرار داده می شود و در مدت جوش خوردن استخوان باقی می ماند که زیبایی لبخند با این روکش موقت از روز اول جراحی تامین میشود. سپس در پایان دوره التیام یا جوش خوردن، دندان موقتی با تاج دائمی جایگزین می شود.در این روش ( ایمپلنت فوری) بیمار هیچ روزی بدون دندان نمی ماند.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

در روش معمولی کاشت ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان باید موقتاً از دندان مصنوعی یا بریج دندان استفاده کنید و یا حتی جای آن را خالی بگذارید تا زمانی که محل کشیدن دندان التیام پیدا کند. سپس پایه ایمپلنت در استخوان فک کاشته می‌شود و باز هم باید چند ماه منتظر بمانید تا زمانی که ایمپلنت دندان  آماده دریافت روکش شود. بنابراین ممکن است چهار تا شش ماه جای دندانتان خالی بماند و نتوانید از ایمپلنت خود استفاده کنید. اما با روش کاشت ایمپلنت فوری دندان این محدودیت‌ها برطرف شده است. به این معنی که پس از کشیدن دندان می‌توانید بلافاصله ایمپلنت کاشت و در همان جلسه روکش موقتی بر روی آن نصب کنید.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید :  مشکلات پس از روکش کردن دندان

5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران»

  1. سلام
    سایت زیبا با مطالب مفید دارید سوال دارم میخواستم بدونم برای کشیدن دندن و گذاشتن ایمپلنت به روش فوری چقدر هزینه میگیرید؟

    1. درود بر شما
      خیلی ممنون از پیام و ابراز لطف شما
      برای اطلاع از هزینه ایمپلنت فوری همراه با کشیدن دندان بدلیل اینکه نیاز به اطلاع از شرایط بیمار و نوع ایمپلنت و مواردی دیگر هست لطفا با مطب تماس بگیرید.
      در پناه خداوند باشید

  2. سلام
    سایت خوب و مطالب مفیدی دارید برای ایمپلنت فوری اگه هزینه اش مناسب باشه حتما تماس میگیرم. خیلی تعریف دکتر سجودی رو شنیدم.
    خسته نباشید

    1. درود و سلام بر شما
      آیا ایمپلنت دندان انجام دادید که این مشکل براتون بوجود اومده ؟
      اگر بخاطر کاشت ایمپلنت به این شکل شده باید به پزشک معالجتون مراجعه کنید تا وضعیت ایمپلنت ها و فک رو بررسی شود. اما اگر به طور کلی و با وجود دندانهای اصلی خودتون فک پایین جلوتر از فک بالاست باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. اگر سنتون کم باشه و رشد فک متوقف نشده باشه با ارتودنسی درمان میشه ولی در صورت سن بالا علاوه بر ارتودنسی باید جراحی فک نیز انجام دهید.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp