اثرات بی دندانی بر زیبایی

اثرات بی دندانی بر زیبایی

زمانی که شخصی دندان خود را از دست میدهد روند تحلیل استخوان در آن محل آغاز میشود. پس از گذشت مدتی و اگر محل خالی آن دندان ترمیم نشود باعث مواردی میشود که بر روی زیبایی اثر منفی دارد.
در اولین مورد بی دندانی باعث ایجاد خطوط عمودی روی صورت میشود. وجود این خطوط باعث میشود تا چهره فرد بسیار پیرتر نشان داده شود.
دومین اثر بی دندانی بر زیبایی، تغییر شکل فک پایین و رو به جلو آمدن آن است. این مورد که اصطلاحا به آن چانه جادوگر گفته میشود به طرز عجیبی، تغییر ظاهر در صورت ایجاد میکند و اثرات خیلی بدی بر روی چهره فرد میگذارد.
یکی دیگر از اثرات بی دندانی بر زیبایی، محو شدن خط لب و محلی است که خانم ها بر روی آن رژ لب میزنند. در این موارد خانم ها مجبور میشوند تا رژ خود را بر روی پوست خود بزنند چون لبی وجود ندارد و قاعدتا اثر خیلی بدی بر روی ظاهر خانم ها دارد.
آخرین مورد از اثرات بی دندانی بر زیبایی که میتوان به آن اشاره کرد افزایش طول لب بالاست. این موضوع باعث میشود تا فرد هنگام خندیدن یا استراحت کردن تعداد دندان کمتری در دهانش ظاهر شود و چهره او پیرتر نشان داده شود.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید :  دلایل کشیدن دندان

البته بی دندانی فقط بر زیبایی تاثیر گذار نیست و خالی بودن محل دندان ها، اثرات بدی بر روی فک و استخوان هم دارد. اما در این مطلب سعی شد تا به طور خلاصه به اثرات این مورد بر زیبایی پرداخته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp