متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت کیست و معرفی متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت کیست ؟

متخصص ایمپلنت شخصی است که بعد از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی، چند سال را در حوزه جراحی فک و کاشت دندان، بگذارند. البته این نکته را بیان کنیم که تمامی دندانپزشک‌ها که دوره عمومی دندانپزشکی را گذرانده‌اند هم می‌توانند ایمپلنت دندان و ترمیم آن را انجام دهند. اما اگر فک شما دچار مشکل باشد معمولا فقط متخصص ایمپلنت می‌تواند جراحی فک را انجام دهد.

دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در یک دوره تخصصی ۳ الی ۴ سال برای گرفتن تخصص تحصیل می‌کنند و در این دوره آموزش می‌بینند که چگونه انواع جراحی‌های پیچیده و کاشت‌های پیچیده دندان را برای متقاضیان به نحو احسن انجام دهند. متخصصان ایمپلنت با تکیه به دانش و تجربه‌ای که دارند می‌توانند یک جراحی موفقیت‌آمیز کامل را برای شما انجام دهند.

متخصص ایمپلنت در تهران

جراحان فک و صورت باید دوره های 4 ساله را بگذارنند و دوره های کاملی درباره بیهوشی و نحوه قرار دادن ایمپلنت باید بگذارنند. همین علت پزشکان این رشته ، برای انجام ایمپلنت از دانش بالایی برخوردار هستند.

همچنین پریودنتیست ها نیز در دوره های آموزشی جراحی را به مدت سه سال میگذارنند و دانش خوبی برای انجام ایمپلنت دندان دارند. برای انجام ایمپلنت این دو قشر دانش کافی را در این زمینه دارا می باشند.

تفاوت متخصص ایمپلنت و دندانپزشک چیست؟

دندانپزشک ها تنها تحصیلات دندانپزشکی عمومی را پشت سر می گذارند که حدود شش سال زمان می برد. پس از آن موفق به دریافت مدرک دندانپزشکی می شوند و یا میتوانند وارد دوره های تخصصی شوند. دوره های تخصصی دندانپزشکی سه یا چهار سال طول می کشد. بنابراین متخصص ایمپلنت، علاوه بر دندانپزشکی عمومی، چند سال نیز صرف آموزش و یادگیری در زمینه جراحی های دهان و کاشت ایمپلنت کرده است.

ویژگی های یک متخصص ایمپلنت خوب چیست؟

همان ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کردیم که وجه تمایز یک متخصص ایمپلنت با یک دندانپزشک معمولی، دوره ای است که برای گذراندن تخصص طی می شود. اما حقیقتا نمی توانیم اظهار کنیم که هر فردی که دوره های گرفتن تخصص در دانشگاه های مختلف را گذرانده و تخصص خود را گرفته، یک متخصص ایمپلنت خوب است. برای اینکه شما مطمئن شوید که به سراغ متخصص حرفه ای و کاربلدی رفته اید، بهتر است ابتدا درباره ی عملکرد متخصص تحقیق کنید و نظرات مختلف مراجعین او را با توجه به نتایج درمان هایی که انجام داده، پرسیده و بسنجید. در واقع تحقیق درباره ی سابقه ی متخصص و یا هر پزشکی، به نوعی به بیمار آرامش خاطر می دهد تا با خیالی آسوده تر برای درمان اقدام کند.

بهترین متخصص ایمپلنت

مورد بعدی که می تواند یکی از خصوصیات و در واقع الزامات یک متخصص ایمپلنت خوب باشد، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته و بروز است. علم دندان پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است. پزشکی می تواند خودش را همیشه در اوج نگه دارد و موفقیت آمیز عمل کند که دانش خود را نیز مطابق با دانش روز دنیا، آپدیت نگه دارد. استفاده از دستگاه های قدیمی و از کار افتاده، تحت هیچ شرایطی نمی تواند نشانه ی خوبی برای عملکرد یک دکتر و اهمیت دادن او به کارش باشد. به عنوان مثال در زمینه ی ایمپلنت، ایمپلنت های دیجیتال یکی از بروز ترین و دقیق ترین روش های ایمپلنت دندان در کل دنیا هستند.

مورد سومی که می تواند خوب بودن و معتبر بودن یک متخصص ایمپلنت را تایید کند این است این متخصص در کدام دانشگاه درس خوانده. طبیعی است که دانشگاه های معتبر منبع موثق تری برای کسب دانش پزشکی هستند. همچنین این دانشگاه ها نسبت به سوادآموزی دانشجوی خود، سختگیری های بیشتری دارند و از این رو، متخصصان با سوادتری را به جامعه تحویل می دهند. البته علاوه بر موارد دانشگاهی، خیلی از پزشکان و متخصصان هستند که تنها به مدرک و دانش خود اکتفا نمی کنند و برای گذراندن دوره های تخصص آزاد نیز مشتاقند. طبیعتا سطح علمی این دسته از متخصصان به نسبت سایر آن ها، بسیار بالاتر است.

متخصص ایمپلنت در تهران

معرفی و انتخاب متخصص ایمپلنت در تهران

در انتخاب متخصص ایمپلنت باید دقت زیادی داشته باشید زیرا موفقیت آمیز بودن ایمپلنت تا حد زیادی به متخصص آن بستگی دارد . اگر ساکن تهران هستید و مدتی است به دنبال متخصص ایمپلنت می گردید باید بگویم دکتر خوشابی یکی از متخصصین باتجربه ایمپلنت در تهران است که قادر است زیبایی لبخند شما را با ایمپلنت بهبود بخشد . ایمپلنت در جایگزین کردن دندان از دست رفته و زیبا کردن لبخند می تواند نقش زیادی ایفا کند .

بسیاری از افراد تصور می کنند هر شخصی که دندانپزشک باشد قادر است ایمپلنت نیز انجام دهد در صورتی که این طور نیست و یک متخصص ایمپلنت باید علاوه بر دوره دندانپزشکی عمومی شرایطی که در ادامه بیان می کنیم را نیز داشته باشد .

برای اینکه بدانیم متخصص ایمپلنت کیست باید با توانایی ها و ویژگی های آن ها آشنا شویم. که این ویژگی ها می تواند از مجهز بودن کلینیک شروع شود و به شرایط پرداختی خاص ختم شود.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران با شماره های مدرج در قسمت بالای صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

https://bit.ly/3uIAMeF

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp